Kontaktai
MB Petrolhead distribution
Įm.kodas: 305541009
PVM kodas: LT100013113517
Tel.nr.: +3706 59 23232
Sekite mus
Instagram : @meguiars.lietuva
Facebook : @meguiarsltu
Meguiar‘s – pavardė, kurią privalo žinoti automobilių entuziastas
1901 m. Frankas Meguiarsas, išrado baldų polirolį, kuris turėjo padėti palaikyti smulkių medinių baldų grožį. Amerikietis tiesiog tikėjosi išmaitinti savo šeimą, tad per naktį su kiaušinių plakikliu paruoštus produktus kitą dieną parduodavo ir taip susimokėdavo už kasdienes paslaugas. Jis nesuvokė, kad jo išradimas – tai vieno didžiausių detailingo gigantų pasaulyje pradžia. Pirmųjų išrastų automobilių kėbulas buvo medinis, todėl perėjimas nuo polirolio gamybos baldams į gamybą automobiliams buvo gana lengvas žingsnis. Meguiar‘s prekinį ženklą dar labiau išgarsino trys Franko sūnūs, kurie po tėvo mirties perėmė verslą. Jie vadovavosi paprasta filosofija – neparduoti automobilių priežiūros entuziastams jokio produkto tol, kol neįsitikins, kad jų pasiūlymas yra pats geriausias rinkoje! Būtent dėl prekinio ženklo filosofijos ir vertybių Meguiar‘s klientai dažnai yra vadinami „siautėjančiais gerbėjais“. Naujokai pirmąsyk išbandę Meguiar‘s produktus atranda detailingą ir tampa tikrais jo entuziastais. O pats prekinis ženklas vadovaujasi paprastomis, bet ypač efektyviomis taisyklėmis, kurios net ir pradedančiojo detailerio automobilio priežiūrą padarys profesionalesnę.
Kas yra detailingas?
Automobilio priežiūra – plovimas, poliravimas, valymas – dažnai yra suvokiama kaip detailingas. Tačiau tai nėra visiškai teisinga. Tikras petrolheadas pasakytų, kad detailingas šiandien yra virtęs tam tikru požiūriu į automobilį, jo priežiūros filosofija. Tai ypatingo kruopštumo ir preciziškumo reikalaujančių estetikos procesų kombinacija, kuri leidžia atnaujinti, apsaugoti ir palaikyti automobilio išorės ir vidaus paviršius geriausios įmanomos estetinės būklės. Įdomu tai, kad detailingo ištakos siekia žymiai senesnius laikus nei 1886 m., kai buvo išrastas pirmasis automobilis. Viskas prasidėjo nuo vaško atsiradimo dar 1800-aisiais, kai Vokietijoje aukštuomenės šeimos norėjo pasirūpinti, jog jų karietos atrodytų prabangiau. Investavę į vašką suprato, kad jis ne tik suteikia grožio, bet ir pasirūpina, kad karietos išorė ilgiau „tarnautų“.